Nu sparkar vi igång höstenDen mörka årstiden är här. Hurra!
Hösten är på intåg, med allt vad det innebär av mörker, snålblåst och horisontellt regn. Men här på KAN låter vi inte oss inte nedslås. Tvärtom!
Fastän vi vinkat adjöss till ljumma brisar, solsken och lata semesterdagar känner vi oss mer taggade än nånsin. Vi har putsat våra filmkameralinser, vässat våra pennor och pillat bort de där små dammkorvarna som fastnat i våra mushjul. Därmed är vi redo att rivstarta igång en räcka spännande projekt – bland annat med de nya kunder vi haft förmånen att få välkomna till oss under 2020.
Varumärkesförädling för KLS Ugglarps
Här börjar vi med att ge köttproducentens alla varumärken – Dalsjöfors, Skånska Gårdar med flera – en översyn. Vi tittar både på positionering och kommunikation. Efter det inledande arbetet sätter vi tänderna i webbplatser, etiketter, butiksmaterial, kampanjer och mycket annat.
Ett grönare samhälle med GreenGreener
Det ska vara enkelt för alla att satsa på solkraft, vindkraft och lagring av energi. Det tycker nystartade Lundaföretaget GreenGreener, som jobbar för ett grönare och bättre samhälle. Vi håller såklart med. Och ser fram emot att hjälpa dem mejsla ut sitt varumärke och sin kommunikation under hösten.
På kundresa med Svenska Kakel
Vårt samarbete med kakelleverantören påbörjades i våras. Nu kartlägger vi kundresor och skapar en digital kanalstrategi och -plan. Svenska Kakel har många olika målgrupper, och man jobbar både mot företag och konsumenter. En spännande utmaning – och hade vi varit från Göteborg hade vi förmodligen avslutat med att säga att vi ska göra vårt bästa ända in i kaklet.
Strategiarbete för Green Furniture Concept
Green Furniture Concept gör hållbar inredning för publika miljöer. Nu hjälper vi dem ta fram en översikt över deras digitala landskap. Vi kartlägger målgrupper, kundresor och kommunikationsvägar för att bygga en strategiplattform.