HubSpot

Världsledande
martech-plattform

HubSpot är en av världens mest använda martech-plattformar, vars främsta styrka är att företagets sälj-, marknads-, och kundserviceavdelningar alla kan arbeta i samma verktyg. Vi är en certifierad HubSpot-partner som hjälper dig att växa med inbound marketing, från start eller mitt i resan.

Vi är din certifierade HubSpot-partner

Enkelt. Effektivt. Lönsamt. Vi på KAN är certifierad HubSpot-partner och hjälper dig med enskilda delar eller den stora helheten.

Med HubSpot kan sälj, marknad och kundservice arbeta i samma verktyg. HubSpot innehåller en stor mängd smarta och lättanvända funktioner, uppdelat i fem “hubbar”: CRM (kontaktdatabas), Marketing (marknadsföring), Sales (säljverktyg), Service (kundtjänst) och Content (innehåll/webbsidor). För att lyckas med HubSpot krävs att man har kompetens inom design, innehållsproduktion, SEO/SEM och marketing automation bland annat.

 

Hubspot partner KAN

Vill du veta mer om hur du kan jobba med Hubspot?

Kontakta oss.

Fredrik Colling, Regional Manager Sthlm

Fredrik Colling

Sales Manager Stockholm

Maila mig / 070-624 80 62

Vad är HubSpot?

En av de främsta styrkorna med HubSpot är att företagets sälj-, marknads, och kundserviceavdelningar alla kan arbeta i samma verktyg. Det innebär att kunderna alltid hanteras i HubSpots CRM, där man i en tidslinje kan följa kundens kundresa steg för steg, från första interaktion till nöjd kund.

En stor fördel med HubSpot är att man slipper flytta kunden mellan olika CRM och verktyg och därmed medför minimalt med manuell handpåläggning, migrationer och möten. Resultatet blir mindre snedsteg som kan leda till missnöjda kunder.

För det mindre eller medelstora företaget kan det vara mer ekonomiskt att anlita en partner, snarare än att anställa ett inhouse-team eller anlita flera olika nischaktörer.

En friktionsfri och behaglig förflyttning från främling till kund

I Hubspot strävar vi efter att åstadkomma ett ”growth flywheel”.
Allt vi skapar gör vi med inställningen att det ska gå att optimera och återaktivera. På så vis blir varje kampanj eller köpresa en investering.
Till sist är målet att marknadsarbetet ska generera varma leads.
Vi arbetar med säljavdelningen för att åstadkomma sales enablement och sales alignment, vilket innebär att vi hjälper marknad och sälj att samarbeta mot samma mål.

Hubspot flywheel
Detta hjälper vi er med kopplat till Hubspot:
  • Onboarding i HubSpots olika verktyg
  • Utbildningar för sälj, marknad och kundservice
  • Strategi med inbound marketing
  • Unik design med hög kvalitet
  • Copy, foto, video, illustrationer, animationer
  • Sökmotoroptimering, annonsering och rapportering
  • Skräddarsydd webbproduktion i HubSpot CMS
  • Content management
  • Löpande support och rådgivning

Kontakta oss

Två personer som tittar på en datorskärm.